poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Tajny projekt po raz drugi

Zobaczyć błąd w rzędzie poniżej... porażka. Znacie to? Jeśli pomyłka jest kilka oczek wcześniej to nie ma problemu z pruciem. Jednak, kiedy błąd jest w poprzednim rzędzie a ty jesteś w połowie kolejnego powstaje pytanie: pruć, czy nie pruć. Co wy dziewczyny dziergające robicie w takich sytuacjach? Maskujecie "błędne oczka", czyli idziecie dalej, czy prujecie?
Ja niestety wczoraj zauważyłam błąd dokładnie rząd niżej. Zazwyczaj pruję. Świadomość tego, że jest tam błąd, nawet jeśli nikt go nie zauważy, nie pozwala mi na kontynuowanie robótki. Jednak wczoraj z uwagi na późną godzinę, nieubłaganie zbliżający się deth line stwierdziłam, iż nikt nie zauważy, że brakuje dwóch słupków. Robótka będzie dość duża. Tak więc, złamałam swoją zasadę. No cóż, czasami i tak trzeba :(
Zwłaszcza, że przez weekend nie przybyło zbyt wiele rzędów. Zresztą same zobaczcie. 

1 komentarz:

  1. Zapraszam na rozdanie u mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń