czwartek, 20 października 2016

Kobieta bez przeszłości

Ostatnio będąc po długiej przerwie w sklepie z włóczkami natrafiłam na piękny różowy kolor, który od razu natchnął mnie do wydziergania czapeczki dla dziewczynki. Krótko mówiąc musiałam kupić motek i od razu przystąpiłam do działania.
Intensywny kolor zainspirował mnie do wypróbowania nowego wzoru. Do tego duży żółty kwiatek będzie pasował jak ulał.

Wspólne dzierganie i czytanie  o Kobiecie bez przyszłości Cathy Glass. Tajemnica rodzinna, cierpienie i odchodzenie bliskiej osoby, tak w skrócie można opisać tę książkę. Młoda Mandy musi stawić czoła skrywanej od lat tajemnicy rodzinnej. W dodatku, jak się szybko okazuje, ona sama jest jej częścią. Jednak niczego nie pamięta. Dziewczyna musi zmagać się nie tylko z cierpieniem i powolnym odchodzeniem ukochanego dziadka, ale także z emocjami towarzyszącymi odkrywaniu tajemnicy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz