środa, 17 lipca 2019

Begonia rośnie

Zauroczyła mnie swoim kształtem. Przeraziła ilością oczek. Jednak nie potrafiłam się oprzeć i musiałam ją mieć. Moja Begonia Swirl nabiera kształtów.

Wydawałoby się że wakacyjna pogoda sprzyja dzierganiu dużych projektów. Pułapką długich dni jest dużo planów a także ogrom codziennych obowiązków. Mimo wszystko oczekiwałam o wiele szybszego przybierania oczek na drutach. Tym bardziej, że początki nie są trudne. Wręcz nudna monotonia. Ja monotonią nie gardzę a czasem nawet i jest czymś mile widzianym, zwłaszcza po ciężkim dniu. Jak na razie brak skomplikowanych obliczeń, zawiłych konfiguracji. Mogę powiedzieć, że wszystko jest na plus. A co będzie dalej? Nie mogę się doczekać kiedy na moich drutach wyląduje blisko 500 oczek. Jak dotąd udało się wydziergać około 1/3 chusty. Z całą pewnością można jednak napisać, że projekt Begonia dopiero się rozkręca - dosłownie i w przenośni.

A wy odpoczywacie czy tworzycie?

chusta na drutach


chusta na drutach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz